ESITTELE ITSESI!
3 posters
Sivu 1 / 1
ESITTELE ITSESI!
Elikkä täällä sinun pitää esitellä itsesi.
Ok... minä voin aloittaa...
Minun nimeni on Sara-Maria, mutta netissä käytän yleensä nimeä Supertiger. Olen -96 vuonna syntynyt tyttö. Harrastan lentopalloa ja pidän kissoista. Lempi laulajiani/bändejäni ovat mm. Miley Cyrus, Jonas Brothers, Ashley Tisdale, Alexander Rybak, Vanessa Hudgens, Kristiina Brask, Demi Lovato, Selena Gomez. Pidän todella paljon Hannah Montana-tvsarjasta, mutta pidän myös Simpsoneista, Frendeistä, Salkkareista ja Duudsoneista. Lempparielokuviani ovat Hannah Montana: The Movie, Shrek-elokuvat ja High School Musical-elokuvat. Minulla on myös kaksi poika kissaa nimeltä Pontus ja Imppa. Pontus on syntynyt vuonna -96 ja Imppa -08.
Siinä se taisi olla.
Ok... minä voin aloittaa...
Minun nimeni on Sara-Maria, mutta netissä käytän yleensä nimeä Supertiger. Olen -96 vuonna syntynyt tyttö. Harrastan lentopalloa ja pidän kissoista. Lempi laulajiani/bändejäni ovat mm. Miley Cyrus, Jonas Brothers, Ashley Tisdale, Alexander Rybak, Vanessa Hudgens, Kristiina Brask, Demi Lovato, Selena Gomez. Pidän todella paljon Hannah Montana-tvsarjasta, mutta pidän myös Simpsoneista, Frendeistä, Salkkareista ja Duudsoneista. Lempparielokuviani ovat Hannah Montana: The Movie, Shrek-elokuvat ja High School Musical-elokuvat. Minulla on myös kaksi poika kissaa nimeltä Pontus ja Imppa. Pontus on syntynyt vuonna -96 ja Imppa -08.
Siinä se taisi olla.
Vs: ESITTELE ITSESI!
moikka! mä oon cyrusfan, täytän aivan pian 13, jeih! Lempilaulajiani ovat miley cyrus, vanessa hudgens, hilary duff, michael jackson ja anna abreu. seuraan telkusta frendei, hm'ää, huippista, salkkareita, simpsoneja..
en oikein pitkästi jaksa kirjotella.
en oikein pitkästi jaksa kirjotella.
Cyrusfan- Viestien lukumäärä : 17
Vs: ESITTELE ITSESI!
okei mä oon Juho ja nettissä vilpuri5 tai vilppu5 mulla on 1koira jon ka nimi on halla se on vuoden ja kuukauden ikänen mä kuuntelen mitä radiosta tulee ja telkuu tulee katottuut aivan sikana joten ei jaksa sanoo enenpää!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa